Cheyenne's Column - Reisverslag uit Fort Myers, Verenigde Staten van Ria Bont - WaarBenJij.nu Cheyenne's Column - Reisverslag uit Fort Myers, Verenigde Staten van Ria Bont - WaarBenJij.nu

Cheyenne's Column

Door: Cheyenne

Blijf op de hoogte en volg Ria

14 Augustus 2014 | Verenigde Staten, Fort Myers

Nou, na maanden lang zeuren (hahah nee grapje, kreeg het idee pas in de vreetschuur (zie dag 4)) mag ik nu eindelijk mijn eigen column schrijven in "Rie d'r dagboek". Gaaf he! Alvast een handige tip voor de thuisblijvers, we zijn nu op dag 5/6 en we hebben al 437 foto's en dat worden er per minuut meer (echt waar me moeder haar wijsvinger maakt overuren met al dat foto's maken) dus verzin alvast een goeie smoes voor als er gevraagd wordt of je leuk vakantie foto's komt kijken :). Maar verder is het erg gaaf hier! Kan lekker in de auto slapen, m'n vader is een gevaar op de weg want die ziet over het algemeen alles... Behalve de weg, waardoor je me moeder af en toe weer eens lekker "ROOONN, PAS OP!!!!!" hoort roepen, wat na een tijdje wel een beetje lachwekkend wordt. Maar hij heeft ons tot nu toe veilig overal heen gereden, dus valt best mee hoor. Verder is het heel warm en heel mooi!! Voordat ik weer commentaar krijg of ik het überhaupt wel leuk vind, ja dat vind ik maar ik schrijf gewoon het backstage verhaal van m'n moeder :P! Dus ja dat was mijn column al weer. Ik hoop dat ik nog een keer een column mag schrijven en of ik er nog wel zin in heb, want meestal moet je op je hoogtepunt stoppen... En dit voelt best wel als een hoogtepunt als ik eerlijk ben.

Dus DOEI DOEI, dikke kus vanaf de achterbank

Cheyenne x




  • 15 Augustus 2014 - 11:29

    Opa En Oma De Bont:

    Hoi Cheyenne,
    Leuk hoor dat verslag wat jij zoals jezelf zegt, eindelijk mocht maken, je hebt er wel bij geschreven dat het een grapje was. We hoeven niet te vragen of jij het ook naar je zin hebt, want dat heb je zeker. Fijn aan het shoppen geweest, gelukkig maar dat je moeder die créme niet gekocht hebt, want anders hadden jullie dat shoppen wel kunnen vergeten! Lekker eten ook daar, lezen wij dus is er niets om op te mopperen, helemaal oké. Wat hebben jullie al veel foto's gemaakt zeg, dus wordt het t.z.t. een avondje bezichtigen wat jullie al zo gezien en meegemaakt hebben. Zijn jullie ook nog aan het filmen? Nou we zien het wel. Veel plezier en fijne dagen nog. Vele groetjes en een dikke kus van je Opa en Oma, doei, doei tot het volgende verslag misschien.
Ria

Actief sinds 23 Juli 2014
Verslag gelezen: 86
Totaal aantal bezoekers 4397

Voorgaande reizen:

14 Mei 2016 - 04 Juni 2016

r & r rondreis canada en usa

08 Augustus 2014 - 20 Augustus 2014

Rondreis Florida

Landen bezocht: