Dag 4: 11 aug. – Orlando Premium Outlet - Reisverslag uit Orlando, Verenigde Staten van Ria Bont - WaarBenJij.nu Dag 4: 11 aug. – Orlando Premium Outlet - Reisverslag uit Orlando, Verenigde Staten van Ria Bont - WaarBenJij.nu

Dag 4: 11 aug. – Orlando Premium Outlet

Door: Ria

Blijf op de hoogte en volg Ria

13 Augustus 2014 | Verenigde Staten, Orlando

Na een Dagje Universal lekker uitgeslapen, hadden we ook wel nodig ;-). Even lekker douchen en vervolgens op weg naar de Orlando Premium Outlet om te shoppen. Bij aankomst eerst even een ontbijtje bij Starbucks en vervolgens even de winkels verkennen. Sommigen zijn ondanks de outlet toch nog wel heel duur. Er staan ook kramen in het winkelcentrum en ik werd door een dame aangesproken over wat voor dagcreme ik gebruik maar aangezien ze Kruidvat in Amerika niet kennen heb ik maar gezegd dat ik er even niet op kon komen ;-). Dat gebeurde wel vaker zei ze maar zij had een amazing product. Ze ging eerst met een soort scrubcreme over mijn onderarm en toen moest ik het verschil voelen met mijn andere onderarm. En zij maar lachen hoe verbazingwekkend het wel niet was. Vervolgens smeerde ze een dagcreme op mijn gescrubte onderarm en daarna op mijn niet gescrubte onderarm. Op het gescrubte deel trok de crème wel in en aan de andere kant bleef het wit van de crème. En natuurlijk weer die verbaasde lach. En toen kwam het, normaal kost de scrub $ 150,- en de dagcreme ook $ 150,- maar nu kreeg ik beide potjes voor $ 150,- Nou is’nt that amazing? En weer die lach. Ze pakte al een tasje om ze in te pakken maar ik zei dat ik er nog even over na ging denken. Ze was not amused maar toen ik later bij de Cap store een hele tas vol kleding had voor Ron, Cheyenne en mij voor $ 150,- was ik wel amused ;-) Was een leuk shop dagje.

’s Avonds heerlijk gegeten bij een soort vreetschuur. Zag er niet heel romantisch uit maar het was een buffet waar ze van alles hadden, de echte meatloaf, pizzapunten, plakken beenham, rosbief, allerlei kip, vis, spareribs, draadjesvlees, overheerlijke babi ketjap, een complete saladebar met alles er op en er aan en als klap op de vuurpijl een toetjesbuffet met een chocolade- en caramelfontein, vers fruit, ijs, cake, koek en suikerspinnen. En dat alles inclusief onbeperkt drinken voor $44,- , dat is omgerekend €33,- met z’n drietjes. Nou dan maar wat minder romantisch maar wel heeeeeerlijk gegeten.

  • 15 Augustus 2014 - 11:15

    Pa En Ma De Bont:

    Nou Ria we hebben weer genoten van jullie verslag. Is maar goed dat je daar niet in bent getrapt van die créme, daar hebben jullie nu leuke kleding voor kunnen kopen. Zo te lezen is het een mooie vakantie tot op heden, veel al gezien en lekker gegeten. Het weer hier is slecht, veel regen en onweersbuien.
    Gisteren d.d. 14-08-2014 zijn wij samen naar Delft geweest, was mooi weer gelukkig en hebben we eerst s'morgens op het plein een bakkie koffie met een taartje erbij genomen. De markt over geweest, winkelen en later op de markt waar toendertijd Clinton geweest was een pannekoek gegeten. Erg lekker trouwens, vader had met spek en ik kaas met annanas. Zijn net bij Corry koffie wezen drinken want dat doen we meestal vrijdags bij haar en ben ik weer verder gegaan met schrijven naar jullie. Vader is naar de apotheek en daarna zou hij even bij jullie thuis gaan kijken of er toevallig {wat niet te hopen is } eventuele lekkage zou zijn, je weet maar nooit want gisteravond waren het echt hoosbuien! Wij wensen jullie nog vele gezellige dagen toe en de hartelijke groetjes van ons. Tot het volgende verslag maar weer. Dikke kus van (o)pa en (o)ma xxxxxxxxx
Ria

Actief sinds 23 Juli 2014
Verslag gelezen: 94
Totaal aantal bezoekers 4398

Voorgaande reizen:

14 Mei 2016 - 04 Juni 2016

r & r rondreis canada en usa

08 Augustus 2014 - 20 Augustus 2014

Rondreis Florida

Landen bezocht: