koffers pakken - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Ria Bont - WaarBenJij.nu koffers pakken - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Ria Bont - WaarBenJij.nu

koffers pakken

Door: Ria

Blijf op de hoogte en volg Ria

06 Augustus 2014 | Nederland, Nederland

Nog 2 dagen te gaan dus toch maar begonnen met de koffers pakken. Laatste wasje draait, laatste strijkje ga ik zo doen en morgen nog even het huis doen. Gisteravond hebben we (o)pa en (o)ma al gedag gezegd en vanavond nog even bijkletsen met Theo en Kitty die net terug zijn van vakantie. En dan worden we vrijdagochtend 6 uur opgehaald door de taxi die ons naar Schiphol brengt. En als alles volgens plan loopt stijgen we om 9.45 uur op onderweg naar Miami Florida. Spannend!!!

• 06 Augustus 2014 - 20:52

Yolande:

Hoi Ron, Rie & Cheyenne,

Koffers zijn dus gepakt, vanavond veel klets plezier bij Theo, Kitty en de meiden en voor morgen sop ze in het huis en dan vrijdagochtend eindelijk gaan relaxen zodra jullie de deur achter jullie dicht trekken en de taxi instappen. Florida here you come!!

Goede reis en een super mooie bezienswaardige vakantie toegewenst!!

Liefs van ons xXx

• 06 Augustus 2014 - 22:18

Pa & Ma De Bont:

Hey Ron, Ria en Cheynne,

Rie heeft al een beginnetje gemaakt zie ik, voor Florida verslag. Koffers ook al gepakt en lekker met je vrienden bij gekletst. Morgen de laatste dingen wat nodig is doen, vroeg naar bed en uiteraard ook weer vroeg op, wachten op de taxi die jullie zal brengen naar schiphol voor de grote vakantiereis naar Florida.

Wij wensen jullie nogmaals een goede reis en heel veel vakantie plezier en lekker genieten van de mooie dingen die jullie gaan zien!

Liefs, groetjes, dikke kus van ons [o]pa & [o]ma xxxxxxxx
Ria