Dag 5: 12 aug. Orlando - Fort Myers - Reisverslag uit Fort Myers, Verenigde Staten van Ria Bont - WaarBenJij.nu Dag 5: 12 aug. Orlando - Fort Myers - Reisverslag uit Fort Myers, Verenigde Staten van Ria Bont - WaarBenJij.nu

Dag 5: 12 aug. Orlando - Fort Myers

Door: Ria

Blijf op de hoogte en volg Ria

13 Augustus 2014 | Verenigde Staten, Fort Myers

Vandaag gaan we naar Fort Myers, dit is ong. 270 km rijden (3 uurtjes) dus goed te doen. We zijn, na een ontbijtje bij de Mac aan de overkant van het hotel, om 9.30 uur gaan rijden We wilden onderweg nog even stoppen in Sarasota maar toen we er door heen reden bleek er niet zoveel te beleven en besloten we om toch maar door te rijden naar Fort Myers, was nog een uurtje. Hier kwamen we uiteindelijk om 13.15 uur aan bij ons hotel en gelukkig konden we gelijk inchecken en naar onze kamer. Daar hebben we ons gelijk omgekleed in onze badkleding en op naar het zwembad om even te zonnen en te zwemmen. Hierna zijn we om 15.30 uur weer naar onze kamer gegaan om ons om te kleden en op naar één van de mooie stranden van Fort Myers. En we kwamen uit bij Bunche Beach, niet al te groot maar wel erg mooi met een wit strand en natuurlijk palmbomen. Even wat mooie foto’s gemaakt en toen verder naar Fort Myers Beach. En dit was wel zo’n gaaf plaatsje met allerlei gekleurde huizen een schitterend wit strand met een pier en leuke restaurantjes. Na eerst door de leuke straatjes te hebben gewandeld en natuurlijk ook nog even de pier op te zijn gegaan zijn we bij een strandtent gaan zitten om wat te drinken. Hier vonden we een leuk plekje met schitterend uitzicht op het strand. Een wel hele vrolijke ober (Danny) kwam onze drankjes opnemen. Cheyenne zei hoe kan je zo vrolijk zijn, ik zei dat k dat wel kon begrijpen met de hele dag zo’n mooi uitzicht. We zaten zo heerlijk dat we uiteindelijk besloten om hier ook maar te blijven eten. Na het eten nog even een wandelingetje gemaakt naar de haven waar we net een jongen een vis zagen vangen en vervolgens terug naar de auto. Op de terugweg reden we door Fort Myers waar schitterende huizen stonden en met de zonsondergang was de lucht zo mooi. Dus even zo’n straat ingereden naar het water waar ik nog een paar mooie foto’s heb kunnen maken, echt genieten. Hierna terug naar het hotel waar we (Cheyenne en ik) nog even een dansprogramma op de Amerikaanse tv hebben gekeken en daarna lekker slapen want morgen hebben we een lange rit (460 km) voor de boeg naar Key West. Dus we staan bijtijds op om eerst te ontbijten in het hotel en dan op naar Key West.

Ria

Actief sinds 23 Juli 2014