Test: 8 - 9 aug. Yesss we zijn er - Reisverslag uit Miami, Verenigde Staten van Ria Bont - WaarBenJij.nu Test: 8 - 9 aug. Yesss we zijn er - Reisverslag uit Miami, Verenigde Staten van Ria Bont - WaarBenJij.nu

Test: 8 - 9 aug. Yesss we zijn er

Door: Ria

Blijf op de hoogte en volg Ria

08 Augustus 2014 | Verenigde Staten, Miami

Ja hoor we zijn in Miami!! Om 6 uur werden we door de taxi opgehaald en naar Schiphol gebracht. Koffers ingecheckt en nu ging gelukkig alles goed ;-). Even nog een ontbijtje bij de Mac nog alledrie een lekker luchtje gekocht en toen konden we al naar de gate. Zie voor de rest het verslag van Dag 1!!!!!!!

• 11 Augustus 2014 - 13:45

Bernadet:

Super dat alles op Schiphol nu wel goed ging! :-) Heerlijk hoor nog ff Maccen want dat gaat in Amerika vast niet lukken, whahaha! ;-) Fijn te weten dat jullie er nu zijn! Kon niet eerder reageren want waarbenjij.nu lag het weekend plat :-( Maar vanaf nu kunnen we jullie weer volgen! :-) Ik kijk uit naar een volgend verhaal! Geniet volop met elkaar! Liefs Det xxx